Tuesday, October 20, 2015

MADU ASLI KG JUJUR

ASSALAMUALAIKUM...hari ni saya nak perkenalkan kepada bembaca blog saya mengenai produk terbaru saya iaitu 'MADU ASLI KG JUJUR' madu yang diambil dari ayah saya dan ada juga daripada pencari madu sendiri dan terus kepada anda tanpa pihak ketiga. madu ini dijamin Asli 100% sebenarnya saya telah lama menceburi bidang perniagaan madu ini. tapi sebelum ini saya jual yang ayah saya punya tak ada label produk. tapi hari ini saya nampak peminat madu saya semakin hari semakin ramai. so, saya berfikir kalau lah saya buat produk dan buat label produk sendiri mungkin ia adalah suatu yang baik untuk saya. boleh simpan duit untuk belajar, sebab mungkin dalam tahun ni juga saya akan melanjutkan pengajian dalam bidang syariah di al azhar, mesir. saya menamakan produk 'MADU ASLI KG JUJUR' sebab kg jujur itu nama kampung saya. kampung terkenal dengan pencari madu. dan ade jugak orang dari malaysia datang borong terus dengan pencari madu disini. pasti itu lagi menguntungkan...sebab direct dari pencari..pencari madu ini diibaratkan seperti kilang yang mana pelanggan boleh terus memborong di kilang tersebut.hahaha



GAMBAR MADU SEBELUM DILEKATKAN STICKER PPRODUK






MADU ASLI KG JUJUR ini saya menjual runcit dengan harga


 RM55 1 BOTOL BESAR
RM20 1 BOTOL KECIL


 saya juga buka kepada pelanggan yang nak beli secara borong minima 10 botol besar/kecil

 Harga borong

RM50 10 BOTOL BESAR
RM17 10 BOTOL KECIL


 PERINGATAN!! HARGA TERSEBUT ADALAH HARGA PELANGGAN BELI DIRECT DENGAN SAYA BAIK SECARA C.O.D ATAU POS. KALAU HARGA KAT KEDAI RUNCIT RM70 sebotol besar. terima kasih OPPS!! LUPA...


NOMBOR WHATSAPP SAYA 0145233646
ATAU PERGI KE WWW.FACEBOOK.COM/MADU ASLI KG JUJUR ;)

No comments:

Post a Comment